Utmaning - Telefonbok

Fick just en utmaning av Ewe, ska bara hämta mobilen så ska vi se vad som händer..


Skriv vem som har respektive nummer i din telefonbok bakom varje påstående.

1) Jag heter: Albin Ottosson
2) Jag gillar: Amanda V.åker
3) Jag hatar: Anders Ekström
4) Jag är kåt i: Andreas Grindlund
5) Jag är verkligen super kär i: Anton Leuba
6) Snyggast i världen: Brassan
7) Fulast i världen: Bror
8) Äckligast i världen: Caterine Andersson
9) Muppigast i världen: Chrille Brolin
10) Tråkigast i världen: Christoffer Boudau
11) Jag ska satsa på: David Landin
12) Bästis: David Malm
13) Jag vill ha sex med: Dennis Magnusson
14) Hatar jag mest: Elin Bjurevall
15) Jag har en hemlighet med: Elin Dolk
16) Jag skäms över: Elin Karlsson
17) Jag längtar efter: Elisabeth Bergqvist
18) Har snyggast morsa: Emelie Franzén
19) Har fina fötter: Emelie Holm
20) Vill jag ha barn med: Erik Asplund


Detta blev ett sannerligen konstigt resultat med vissa frågetecken..
Men intressant måste jag säga...
det är fan vad jag känner många Elin..

Nej, utmaningen går vidare till typ Emelie, Elin Dolk, Tilda och självklart den som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback