knivar, telefon, öra, aj fan

jobb idag...
Gick bra trots att jag var seg nästan hela dagen..
men med lyckopiller i form av barn är det inte svårt att hålla humöret uppe.
Dessutom fick jag två referenser till usa vilket gjorde det hela bra också..

just nu är jag seg som få och funderar en hel del, bara sådär som jag kan..

att vi bråkade var verkligen någonting helt nytt för mig..
för jag är varken arg elle något annat man behöver vara för att bråka..
jag undrar bara varför kontakten dött ut och försöker hålla en jävligt härlig polare i mitt liv.
men detta är nog nästan lönlöst.. och jag antar att det är en hel del skitsnack där nere om mig..
men då får det vara det då.. det jag fruktar mest är att det kommer ut fel saker..
men det får jag stå ut med i sådana fall.. jag vet vad som är sant och inte..
sedan är det upp till de att tycka och tänka vad de vill..
men att bråka var väl och ta i.. dessutom gör det mig lite ledsen..
för är det här ett sätt att säga hej då skulle han lika gärna kunnat säga något riktigt fult istället..


kvällen har spenderats hemma.
lungt och skönt efter en dags jobb..
imorn blir det nog etuna tror jag..
och på måndag blir det kryssning..
ska bli härligt...



snart är det en vecka kvar till julen..

det betyder att jag kommer bli som en treåring..
julen ligger mig varmt om hjärtat och jag får alltid härliga feelings är det gäller det..
igår var det lucia och på något sätt ger det mig gåshud..
alla sångerna och alla ljus och allt verkligen..
sedan, visst finns det mindre bra saker runt omkring det också..
men i det stora hela är det härligt...
det här var ju egentligen inte vad jag skulle skriva om lucia, men ändå..
jag finner inga bra ord just nu..


något jag däremot vet är att Emelie (som just nu är i luren med mig) är min stjärna i decembermörkret, precis som stjärnan som ledde de tre vise männen till den nyfödde Jesus.
hon är bara absolut bäst!


nu är jag nog nöjd.
adjö!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback