nothing feels right to me..

ojdå..
det här blev jobbigt..

satt och kollade igenom mina mejl från lunarstorm..
jaa. jag vet att jag inte borde ha den kvar, men jag är i alla fall inte aktiv skrivare på den..
men i alla fall.. hittade bland annat en massa mejl från gamla tider...
ungefär sedan tre år tillbaka..
hur jag skrivit till johan och kollat om han fortfarande tyckte om mig, problemen som uppstod när elin kom in i bilden, ett argt brev från victor, mejl från någon brud jag snackade jobbigheter med..
och det värsta är att jag kände hatet, medlidandet och ljuget i dem mejlen, precis som när jag fick dem...
det var rysningar i hela kroppen.
nu finns de inte längre och tur är väl det...

ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback