Tjejsnack - Årets två sista

V. 51 - Julen

Var och med vilka ska du fira jul?

- Jag ska vara hemma första delen av dagen för att sedan förflytta mig till släkten och fira med dem också..

Köper du mycket julklappar, har du köpt klart eller har du några kvar?
- Var tidig i år och hade det mesta klart till andra advent..
Men mycket, nja.. faktiskt inte.. Tanken som räknas ändå...

Vad önskar du dig i julklapp?
- En massa glas och cd-/dvdskivor mest..

Vad betyder julen för dig?
- Mer än för någon annan i familjen i alla fall..
Nej, men det är en aledning till att samla familjen och verkligen bara ha det mysigt..
att glömma allt för en dag och bara ha det bra i bra sällskap.. typ..

Har du gran, vilken sort och när ställer du in/klär du granen?
- Japp, inhandlades härom dagen.. Hade väl tänkt att den ståtliga kungsgranen kommer in på lördag och kläs på då också..


V. 52 - Nyår

Var och med vilka ska du fira nyår?
- Faktiskt så vet jag inte det än.. Jag hade storslagna planer som vrkligen sket sig direkt..
men det är inte så mycket att göra åt saken.. jag får det nog bra ändå...

Har du några nyårslöften, vad?
- Nej, och jag kommer aldrig att ha det heller..

Vad är det bästa som har hänt 2007?
- Måste nog ha vart studenten utan tvekan!

Vad är det sämsta som har hänt 2007?
- Jag måste säga att det vet jag faktiskt inte.. Jag har inget konkret sådär..

Vad förväntar du dig av 2008?
- Att jag ska få orken till att ta körkort och dra iväg sedan..


Kommentarer
Postat av: elin

Klart som tusan att du ska orka ta körkort, kvinna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback