Tjejsnack V. 6

Antingen eller..

- Kostymnisse eller badboy?

oj, vad svårt.. jag skulle nog vilja ha en blandning.. men då får jag kanske säga..
hmm... badboy ...fast kanske inte detta men gangster och hip-hop osv.

- Rakt eller lockigt hår?
Jag vet ju att alla med lockigt hår säger rakt och tvärtom, men jag vill ha lite lockar i mitt platta, tunna hår..
så lockigt blir det för min del.

- Rosor eller tulpaner?
Tulpaner är fina. men jag måste säga rosor, har fått så många fina såna under mitt liv, så japp, rosor får det bli.

- chokladglass eller vaniljglass?
choklad.. men vanilj är ju också gott...

- Hund eller katt?
Svårt där.. vet inte faktiskt.. hund tror jag.. eller en liten liten katt..
nej, jag vet inte svaret på denna..


Kommentarer
Postat av: Emelie

ofta du svarar på frågorna mupp unge:) haha du säger ju båda sakerna i alla svaren...du är för rolig du


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback