så har dagen gått..

en lektion idag..
och sen media då förståss..
men filmen ligger nästan laddad i spelaren och väntar på att jag ska titta på den..
föredrar faktiskt en soffa framför en pinnstol måste jag säga..

har också hunnit med etuna idag..
jajamen, det stämmer..
inhandlade tre par skor som ska användas flitigt i sommar..
usch.. det är inte bra att köpa sånt..
man längtar för mycket efter sommar då...
men den kommer ju snart.. det vet jag ju..

längtar ja..
det gör man till mycket nu för tiden..
det mesta man längtar till gör att man inte kan koncentrera sig på annat..
måste fan ta mig i kragen nu och rusta upp mig inför framtiden..
bara 80 dagar kvar idag.. så det gäller och satsta gärnet här nu..

en penicilin-kur har  vi lyckats med, vilket betyder att andersson måste fuska med medicinerna på lördag.. för lördag innebär partajj.. Måste tagga till på riktigt nu...
men jag måste erkänna att jag ändå är ganska på..
hur som helst skulle jag kunna babbla hur länge som helst om ingenting vettigt..
så jag anser att det är nu man ska ge upp...

kolla gudfadern under kvällen också..

Vi hörs la då!

Nathalie ♥
Med tankarna hos dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback