ingen sommar utan ragga..

Ännu en helg i detta underbara paradis.
Det kan inte bli bättre!
trots att solen inte hade letat sig fram än så var det kanonhärligt ändå.
bara tre dagar och sen är jag där igen..

gårkvällen då?.. euorovision..
för det första tycker jag att det var rätt åt the ark att de inte kom bättre än en 18 plats..
för det andra tycker jag att serbien var helt okej, det är en låt som funkar internationellt..
för det tredje var det ett bra startfält..
för det fjärde... VAD VAR DET JAG SA?!
den enda kvinnan i gårdagens myskväll.. den enda schlagerkunniga över huvud taget..
så jag hade så rätt från början men lyckades inte övertyga killarna..
dessutom var resten av de jag tippade på med bland de åtta första..
så jag måste skryta och säga att jag är nog ganska bra på det där med schlager..


mösspåtagning i fredags...
så nu är det inte långt kvar..
och med på två bilder i tidningen också..
stolt.. eller något..
nee.. men nu längtar jag mer än någonsin..
prov och redovisning på tisdag..
så.... nu är det bara slutspurten kvar..
sen är det över.. den 28 maj ska betygen vara satta...
sen är det en vecka i dmmig fylla..
sen står jag där.. redo för vuxenlivet.


Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Annika Larsson

"så jävla trevliga"

2007-05-13 @ 21:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback