never take a walk with me..

Seriöst, de borde ha någon gräns för hur många gånger man får vara inne på blogg.se
fast det är bra att de inte har det heller... för vad skulle jag göra då?

skriver aldrig någonting vettigt här nu förtiden och idag har jag vart rastlös hela tiden..
hur fan ska de bli imorn då, när jag ska vara hemma hela dagen..
får palla mig upp till mormor och sy klart klänningen..
på tal om klänning, har vart och provat balklänningen igen..
jag kommer att bli en liten prinsessa i den.
ååh, den är så fin, det är så att det känns som om man ska gifta sig..
men det ska vi väl hoppas på att jag inte ska göra i alla fall..

amazon på lördag..
jag är nog fett taggad ändå..
ska se till att de kommer lite folk..
blir nog inte någon middag i alla fall..
för det har jag fan inte råd med..
så är det med det!

nehepp..
vad händer nu då?
alldeles själv i ett stort hus..
inte har jag något att göra heller..
får väl sitta och häcka här..
kanske dra med mantorp till ama på studenten?
tror dock inte att de är så pigga på det..
men man vet aldrig..
de kan ju ta med sig tattartermosen och sova i om de inte pallar att åka hem..
det tycker jag var en exellent idé!


nehepp..
någon som har någon förslag på något att göra?

Vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Maria

hej, hej, hej! =D =D =D.
ja, nu blev du allt lite avundsjuk! ^^. Med
mig är allt bara fin fint! ALlt bra med dig?
Antar att du har nedräkning nu, inte långt kvar för er! Tyvärr så kan jag inte komma på eran student, har en kompis som tar samtidigt i nyköping så att... =) Men, ni kommer nog att ha kul utan mig
;). Puss puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback