Om jag var just som du...

Jag vet inte längre vad jag tycker om detta..
Ständigt detta andrahandsval, när jag väl blev ett första halkade jag snabbt tillbaka till ett second hand..
Precis vad jag känner mig som..
är så jävla trött på det rent ut sagt..

Idag har jag gjort etuna..
hittade ett par shorts och ett linne för tillsammans hundra spänn..
Köpte också min-mamma-present till söndag då det är mors dag..
känner mig nöjd med dagen...
Fick dessutom ett Vg på provet vilket jag hade hoppats på..

nu är det bara en kämpig vecka kvar..
Den består i en redovisning imorn och två prov på torsdag..
vet inte alls hur de kommer att gå, men förhoppningsvis bra..
Projektarbetsrapporten ska va inne också..
fan, mycket att klura med..
Måste skriva om den på några ställen också..
Vill bara att detta ska vara slut nu, nu, nu!

vilka ska man ge studentpresent..
och förresten kom jag på världens idé med vad man kan ge till marie...
nej, nu blir det FC skulle jag tippa på..
Har ingenting mer vettigt att säga..

usch.. vill ha en stadig underbar inkomst den 25 varje månad, men va fan har jag?
studiebidraget den sista.. fan då!


Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

vad kom du på att ge till Marie jag vill veta!? haha kram

2007-05-23 @ 09:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback