One bad apple..

Hej och Hå!
Så är denna helg också över..
Kanske skönt, men ändå lite tråkigt..

Nu är det nya tag som gäller..
En vecka kvar med kämparglöden i hjärtat..
Sen är det betygsdags och chill i hela två veckor.
Det är inte helt fel måste jag säga.

Även denna helg har ju som sagt spenderats i västervik.
Mitt egna lilla paradis..
Ska nog slänga upp en och annan bild därifrån sen, så ska ni få se vad jag menar..
Har även tagit årets första dopp, och det var i havet, eller Östersjön för att vara exakt..
lite smått kallt, men jag gjorde det..
en rejäl solbränna har jag också lyckats med, vilket jag är mest stolt över.
Nej, hela helgen är som en dag på spa..
allt är toppen med mig..

Som pricken över i skulle det sitta fint med en redig fylla..
men det får det bli den 1 vad jag vet..
Samla ihop mina små slantar och sen igång!

På tal om ingenting..
Min balklänning kommer att bli så najs..
Helt underbar, var och provade den idag..
Ska bli så underbart!!!!

Nej, nu blir det annat!

Kom på att jag saknat mycket och har äntligen kommit fram till att jag aldrig skulle tro såhär igen..
Kul va!

Vi Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback