du förstör..

det är fan vad jag har blivit bra på betapet..
nu har jag lika många förlorade matcher som vunna.
och jag är mer nöjd än någonsin.

imorn blir det jobb..
brogetorp som gäller..
usch... känner verkligen inte för att gå upp vid sex och vara på jobbet halv åtta..
nej.. verkligen inte..
skönt att det är helg sedan..

men idag har jag ialla fall gjort ett av proven på teorin.
grattis till mig..
men något körkort får jag då inte..
inte vad jag vet i alla fall..
haha...
vi ska nog se till att fixa det där..

usch.. ingenting att göra..
har jag inte haft på hela dagen..
trots att det finns tio tusen saker att göra..

nu får det bli något annat..
måste komma på en bra presentation av mig själv..

aja..

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Snyggaste killen i Örebro

Haha det går väl inte? jag hade jue öppnat förpackningen!!!
Kom hit nue1

2007-11-08 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback