if you give me shit, i'll give you shit..

och så var det söndag igen..
där ser man.

helgen är snart slut och vad har jag gjort?
igår var jag i etuna och kvällen spenderades på bortaplan.
nämligen hos emelie med lite klassfest-äta och film.
mysstämmning på hög nivå.
nästa helg blir det kanonmys med god mat och hela kittet.
härligt hätligt..

idag då?
funderar starkt på ett bad eftersom att snön inte verkar vilja försvinna och det blir hujedamig-kallt här nere vid datorn. inte så bra det..

inget jobb på två veckor..
så det blir nog till att plugga teori.
och det ska jag göra också..
måste komma igång med det där nu..

och ansökan som jag helst av allt bara skulle vilja hiva i sjön..

jaja..

nu blir det en liten musik-stund och sedan ett bad.

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback