three little birds.

ett nytt inlägg..
vet inte riktigt vad jag ska skriva men jag känner att bloggen inte har vart så aktiv på senaste tiden.. men det har den ju egentligen...

nyss kommit hem igen efter att ha träffats världens mest härliga ungar..
Viggo och Theo..
för länge sedan jag träffade dem så det var trevligt..
missstänket att jul blir nästa gång de dyker upp..

just nu har jag inte en endaste liten aning om vad jag ska göra..
emelie spelar nog match just nu och jag hoppas att det går bra..

amazon igår och jag var inte där..
inte för att jag kände mig sugen på det..
men ama är ju alltid något speciellt..
och det blir bara tio gånger bättre när jag och emelie får tagga till på den lilla alkohol vi alltid lyckas ha att förkröka med.. men det blir alltid lika lyckat på något sätt.. enligt mig..
nej.. amazon är väl det enda sättet att komma ut för mig nu för tiden..
etuna har jag inte vart sedan jag var 18 faktiskt.. länge sedan skulle jag vilja säga.. haha..
nej, men man börjar bli gammal och grå och söker andra faktorer i det hela..
men emelie, en krogrunda kanske vore något för oss...
det skulle vi nog alla behöva skulle jag tro..


imorn är det jobb igen och på tal om det ska jag checka vad det är för mat imorn..
viktigt måste jag säga...

nej.. nu blir det någonting annat...
kanske skulle klämma senaste beck?

vi ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback