vild och skild..

så har det vart jobb igen.
fick ett boom-boom samtal också, som jag tragiskt nog missade..
men det ska vi nog se till att fixa till..

imorn är det norrköping som gäller..
eftersom att jag sagt att jag inte kunde jobba så måste man ju hitta på något..
så norrköping får det bli..


nu tror jag nog att jag måste ta tag i det där körkortet..
för att det här håller inte längre..
nu har freddy fått kortet.. grattis förresten!
så nu är det fan i mig min tur..


nehepp..
nu ska jag nog försöka göra något att äta..
dagismaten var inte kanon idag..
någon som har något tips..?


ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: marie

Kolla efter Findus Laxpasta i frysdisken...stor fryspåse med fräscha grönsaker som man bara tar så mycket man behöver och steker upp

2007-11-01 @ 20:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback