drömmar

har haft en kanonhelg.
lurade iväg och firade morfars födelsedag från där han var född.
sedan ner och chilla i västervik.
riktigt najs och det var uppskattat.
jag känner mig riktigt nöjd med min planering.,


helgen innebar också en hel del dreggel för min del.
fan så fin han var.
men det var dömt att misslyckas.
inget nummer det enda jag vet är hans namn.
lycka till att jag får se honom igen.
skulle ha hånglat upp killen på plats.


har nyss vart iväg på en italiens afton och laddar upp inför nästa helg.
för vid den här tiden nästa vecka sitter jag och chillar på en restaurang redo att snart kila iväg till baren och beställa in en ny. det blir alltså italien och det ska bli så skönt att komma bort.


nej, nu vet jag inte vad jag ska skriva längre.
måste snart sova, det funkar inte något bra att skriva.

vi ses.


Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback