är det kärlek från djupet?

Jag vet inte, men på något sätt blir jag verkligen besviken..
besviken över att inte få mitt namn nämt på de ställen där man vill att det ska höras..
istället är det "gnäll" man får.. en oro över något men jag känner precis likadant..
får man yttra det?
tveksamt..
uppskattning kan man aldrig få för mycket av, jag har just nu fått känna på hur det känns att få för lite...


hur som helst så har dagen spenderats i eskilstuna och en ny fräsch bikini har inhandlats..
ibland undrar jag verkligen hur folk tänker när de designar kläder..
funderar de någonsin på hur de kommer att sitta på personen i fråga..
jag har provat och provat och provat säkert sex olika bikinis varav en verkligen satt bra och det var den det fick bli...
seriöst verkar de andra jag provade inte helt genomtänkta..
hittade saker till min mor också..
vill egentligen ha de själv, men sitter de som ett helvete på mig brukar mamma kunna ha dem och detta resulterar i att ja köper de till henne, bara för att kunna avundas henne..
speciellt de röda stövlarna jag köpte i höstas..
hittade ett par på rea som var skitsnygga...
kollar storleken och ser 36...
ringde mamma och hon ville ha.. men jag ville också ha...
tänk vad snygga de hade vart på mig..
jag har alltid den "turen" att något är förstort eller förlitet..
aldrig passar något mig... haha..
joo. många gånger.. men inte allt för ofta..


annars är det bra?
jovars, har jobbat hela veckan, tror jag.. nej.. joo..
det har jag..
imorn blir det mer jobb och sedan blir det helg..
bror kommer hem en sväng imorn för att sedan ta sitt pick och pack och åka på söndag igen..
börjar tycka synd om honom för att han tycker att det är trisst på det där hotellet..
det kan jag förstå.. det är lyx i en kvart, sedan blir det pest och pina...

kanske skulle ta och städa klart det jag påbörjade häromdagen..
en bra idé skulle jag vilja säga..
kanske ska kila nu...
skulle mest sätta mig här för att kolla pengarna..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback