because of you?

jahaja..
blev inget etuna idag..
blev istället en lååång jobbtid...
mycket bra säger vi om det, men det räcker egentligen inte...
och imorn måste jag dock träffa MB en halvtimme vilket inte gör mig vidare taggad på att jobba..
men det får vi väl stå ut med.. jobb är alltid jobb..
så på torsdag får jag väl ta tag i min etuna resa då..

usch, orkar verkligen inte styra upp någon mat..
och när detta inträffar blir man ju himla sugen på något smaskigt att bara släga ner i magsäcken..
det jobbiga med detta är att det inträffar allt för ofta så just nu försöker jag motså detta och än så länge har det gått bra, men snart viker jag mig för frestelsen..
fast.. mor slutar om en halvtimme..
ska styra upp en handling då..
och sedan äta mat hade jag tänkt..

just nu har jag ganska tråkigt..
någon som har något tips på hur man kan roa sig?

ska kila!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback