hopplöst

seriöst vilken del i min produktion gick fel?
idag undrar jag verkligen det..
det kanske andra undrar varje dag... men ändå..

jag som trodde att jag skulle få avnjuta lite gröt såhär på kvällen..
men det sket sig...
första gången när jag insåg att jag glömde köpa sylt..
andra gången när jag på något sätt lyckats ta decilitermåttet istället för matskeden...
tredje gången när jag får känslan av att det inte stämmer, men gör om på precis samma sätt..

idag är med andra ord ingen bra dag...
är i och för sig lite lugnare efter att ha plockat ur diskmaskinen...

det gick bra att jobba med vissa kommentarer som kunde ha fått sägas till en vägg..
gjorde mig både ledsen och arg...


Nu är det sängen!

GONATT!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback