undrar om jag är kär?

seriöst, nu har jag sedan klockan två setat och skrivit färdigt ansökan..
nu ska den bara skickas in och sedan är allt klappat och klart för att åka i september eller vad det blir..
har ont som fan i min hand och nu blev jag hungrig också..
det är fan inte lätt just nu..


jobbade förmiddag idag och jag är fruktansvärt trött..
gick och lade mig halv ett och det är väl inte det smartaste kanske...
inte på en söndag.. jag brukar vara ganska duktig med det där, men igårkväll kändes som lördag..
så det får jag väl skylla på..
får hoppa i säng tidigt idag istället..

hade ju en funderar helg också..
vet egentligen inte vad jag håller på med..
vad håller jag på med?
en fråga som tyvärr inte kan få något svar..
inte än i alla fall..

hur som helst...
om en vecka ungefär blir det en tågresa mot sydligare breddgrader..
skönt att komma bort en stund och så får vi se vad som händer..

nu blir det en betapet..
sist åkte jag på stordäng och hatade det mesta en stund efteråt..
måste sluta spela det där tror ja..

nej, vi ses någon dag!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback