Inatt ser jag inte mer..

Nyss hemkommen från bion och det var Arn som fick stå för underhållningen..
Måste säga att den var faktiskt bättre än jag trott..
Eller ja.. Det har väl båda vart..
Inte läst böckerna och tänker nog inte göra det heller..
Arn och jag kanske är släkt, på vääääldigt långt håll..
Är ju där nerifrån från början av min släkts tid.

Nej, nu är det snart sängen för att sedan vakna och ladda upp med lite Lasse..
Väntar med spänning på att det ska bli bra..

Fick också upplysning om att det är ama nästa helg..
eller ja, det visste jag iof, men att vi skulle dit var en nyhet..
Då blir det väl till att knalla till systemet för att införskaffa sig lite alkohol..
Får se vad som händer..

Nej, kände bara att jag var tvungen att skriva ett par rader..
Nöjd med min blogg förresten, blev riktigt najs..
Emelies blev också bra..

Nejhepp..

Tack och hej!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback