i feel it in my fingers..

Ledig dag idag...
Vaknade lite senare än vanligt vilket var himlans skönt..
Sedan var det bara att ta på sig mysbyxorna och hoppa ut i garaget..
Har nu målat hela min cykel en gång och det ser faktiskt riktigt bra ut..

kvällen spenderas väl förmodligen i lugn och ro..
vill egentligen ut på å-festen, men emelie jobbar och vem annars jag skulle dit med vet jag inte..
dessutom tror jag inte att jag som lillasyster bli poppis om jag följer med bror och vänner om de skulle dit..
Jobbar imorn också, så det får bli lugnt..

Imorn däremot ska jag vara alkoholiserad så det bara skriker om det..
Hoppas på att det blir vad man färväntat sig för på sätt och vis är jag taggad...

trött som få och snart är det jönssonligan, kanske en städning innan..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback