mors lilla lathund..

det kan nog stämma det..
fast ändå inte..
jag har spenderat den senaste timmen på dansmattan och helt kört slut på mig själv..
så blir det nog någon typ av träning till kvällen...

gårdagen spenderades med emelie...
det var fizzball, packning, thai mat, planering och listskrivning, sconesbakning och skratt...
att ta på sig ytterkläderna för att knalla hem runt halv elva och komma iväg vid halv tolv snåret kan ha sina anledningar, jag tror inte jag har skrattat så mycket på länge..
jag hoppas i alla fall att zoot blir färdigt så att vi får titta på alla djuren..


jahaja..
vad som händer nu vet jag inte..
men jag skulle tro att lite teori inte skulle sitta fel..
får väl fortsätta läsa den där boken..
suck och pust!

ses antagligen ikväll om jag överlever dagen!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback