all these words!

hej och hå,
ett tag sedan jag skrev här...

Men det har inte hänt så mycket, förutom igår då..
Var iväg till stockholm på en liten tripp med pappa..
först och främst bar det iväg till amerikanska ambassaden där det skulle införskaffas ett visum...
Lite smått läskigt och de är verkligen hög säkrade de där människorna..
först fick vi stå och vänta på att en och en gå igenom ett liten hus där man var tvungen att lämna mobil och allt annat tekiskt  man hade med sig..
sedan var det röntgen av väskan och sedan var det klart att knalla upp..
där fick vi lämna alla papper och passet för att sedan sitta på en stol en stund och vänta på att ens namn skulle ropas upp.. mitt ropades upp ett ex antal gånger för att det var folk som inte kunde hålla tyst.. haha...
där fick jag tillbaka ett papper och sedan tog de mina fingeravtryck och sedan var vi klara där..

efter ambassaden bar det av mot strandvägen och ef möte...
den första jag möter i dörren som tar emot oss är människan som ringt och trackat mig hela hösten och våren.. hon som jag så många gånger velat döda och ljugit för bara för att få tyst på henne.. fan..
men det gick bra, en pp-presentation och lite snack så var vi klara..

sedan bar det iväg till skärholmen för att bränna lönen jag fick i fredags..
det blev att köpa en dator som jag så länge har letat efter och just nu i denna minut skriver jag på den och det känns faktiskt riktigt bra..
trots att det sved lite så är jag mer nöjd än jag trodde att jag skulle vara...

hur som helst..
nu är alla papper klara till usa så nu är det bara att vänta på dagen d..
om två veckor går jag på systemet också..
ska bli mycket mycket härligt..
sedan blir det väl någon typ av partaj innan jag åker så jag hinner träffa alla..
ska styra upp något snart...

aja..
något vettigt kanske skulle ta och göras..

ses då!

förresten, fan vad varmt det är..
Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback