familjens store filosof

Så skönt att komma hem och bara få vara lite uppkopplad för en stund..
En veckas semester och den enda jag får denna sommaren..
Duger väl gott och väl, men har ingen större lust att jobba imorn när jag vet att ingen annan i hushållet ska göra det imorn.. Jävla skit..

Hur som helst har veckan vart bra..
Har dock irriterat mig på småsaker som jag inte nämner här, men det har väl gjort att det blivit lite dålig stämning..
Men ett och annat har jag lärt mig av detta också..
Mycket gnäll på andra, men jag själv har väl aldrig gjort något fel?
ganska mycket sådant småtjafs har uppstått och det känns egentligen ganska onödigt en vecka som denna..
Mycket härligt och skönt folk har passerat, folk som jag förhoppningsvis ser igen..
Så det blir nog bra ska vi se..


Förövrigt är det mycket tankar just nu..
fredagen gjorde att jag lätt skulle kunna sitta på ett plan imorn och inte säga något till någon..
Bara ta det planet och vara borta mitt år..
men mina ständiga tankar flyger genom huvudet och jag vet varken ut eller in och den här gången är det nästan jävligt.. Men jag vet inte hur jag ska säga det heller..
Hur lägger man fram sådana påståenden och hoppas på att läst av situationen på rätt sätt..
Helgen har också lärt mig att jag kommer bli en grinig, ensam tant i mina äldre dagar..
jag är knepig att leva med och om man insett det själv och har svårt att ändra på det, vad ska jag göra då?
Nej, nu är det fan mycket..
Helst av allt skulle jag vilja prata med någon nu, men grejen är det att denna någon är involverad i det jag ska prata om vilket i sin tur gör att jag aldrig kommer få något vettigt sagt..

Men men,
som sagt, skönt att ha ett tangentbord att skriva på..
Imorn är det jobb och det ska jag göra jävligt bra!

Ses då!

Nathalie ♥

Mina tankar är vapen som slåss,
mina tankar är vapen för oss,
mina tankar är det sista som Ni tar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback