i wish

Seriöst, hur ont i huvudet kan en människa ha?
Helt sjukt hur hela huvudet bara bankar och gör ont...

Men i alla fall..
Mitt visa har kommit så nu är jag godkänd att komma in i USA vilket kanske förståligt känns mycket mycket bra, så nu väntar vi bara på att dagen d ska komma..
Har insett hur mycket jag kommer böla på arlanda, jag har vart ganska cool gällande det förut tycker jag, men nu känner jag att det är på g. haha..

Biljetterna till Winnerbäck har jag hämtat idag och det var med nöd och näppe jag fick ut dem..
Dels för att en väldigt krävande gubbe ville knalla ur butiken tio över och dels för att de stänger halv på konsum..
shit pommes frites..
Men det gick bra och nu har jag allt jag ehöver till i sommar tror jag..
ska önska mig en del men det blir mest småsaker sådär..
så det ska nog bli bra..

nej, nu ska jag och mitt huvud fullt med nitroglycerin eller va det är gå och göra någonting annat..

tack och adjö!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback