tears don't lie..

idag blir bloggen ett hjälpmedel igen..
alla dessa funderingar som verkligen bara flyger runt i huvet på mig..
jag blir galen..

sitter just nu i ett helt mörkt rum med datorn i knät och känner efter efter filmen jag nyss såg..
tankarna flyger omkring och jag önskar att de bara kunde ta och flyga ut genom det öppna fönstret...
måste sluta med det här, men det är svårt...


nej, nu måste jag sluta...
imorn är det jobba som vanligt och det är som min farfar sa till mig..
det gamla vanliga får man stå ut med tills man är gammal nog att inte vara kapabel till att göra det vanliga längre..
jag är 20 om exakt två veckor idag och ibland önskar jag att jag skulle ha nått åldern av att inte vara kapabel längre..
när inte jobbet är något man ser fram emot ska man väl inte jobba där längre?

usch, önskar verkligen att den 22 sept. kommer snart..
jag vill sitta på mitt plan och grina över alla jag inte får träffa det närmsta året...
men jag vill verkligen ta den smällen nu...
jag är mogen för det..

nej, nu blev det mycket skitsnack..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hehe, rätt roligt egentligen att svara INGENTING. Hon kan inte skriva för fem öre utan tipsar om något läppglans från Maxfactor eller annat sminkföretag och får ett antal tiotals tusen för skiten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback