hon packade sin väska nästa dag...

seriöst, igår var jag som en död flodhäst på jobbet och påpekade att jag skulle sova tidigt ett par gånger..
det tidigt blev en film i sängen halv tio.. detta i sin tur betyder att jag inte somnade förrän bortåt tolv..
så en flodhäst blev det idag också..
men filmen var bra, Sweeney Todd med Depp..
jag gillar ju musikaler och Depp var bättre på det än jag trodde..
nej, den måste man verkligen se..

har inte hänt något spektakulärt idag..
blev dock förbannad när jag insåg att någon försökt sno min hoj inatt eftersom att jag glömde hämta den igår..
får väl skylla mig själv.. så det är väl inte så mycket att säga, den är ju kvar i alla fall..

jobb imorn och sedan blir det helg..
mycket skönt och efterlängtat vill jag lova, har inte alls haft någon arbetslust på hela veckan och tanken på att lyfta luren imorn och se till att bli sjukanmäld är inte långt bort..
får stå ut imorn för efter helgen är det bara fyra dagar jobb och sedan är det midsommar med allt vad det har att erbjuda..

sommaren är också säkrad..
det kan alltså bli ett och annat roligt..
haha..

nu blir något annat..
kanske en sväng till tvättstugan skulle fint?

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback