Love is in the air..

sisådär...
mindre pengar på kontot eftersom att det betalas räkningar..
jävla skit att bli vuxen..

ledig dag idag och den har gått åt till att städa, faktiskt hela huset..
tycker att det är bra gjort av mig..
och mitt i städningen kom jehovas och snackade en massa skit..
uppfattade dock inte att det va dem innan de slängde fram vakttornet i slutet av konversationen..
gjorde mig dock inte så mycket..
jag var trevlig och hade inte brottom..
men de kan leva i sin värld..
mig stör de inte..

snart är det dags för lite mat och en dusch för att sedan åka iväg en snabbis på en hälsoundersökning..
urinprovet står i kylen och jag hoppas att jag har lagt fram alla papper som ska med..
efter den bär det av till etuna för att glo på bio och äta lite mat med emelie..
får se vad det blir för film, men det ska bli härligt att mysa bara vi..
jag vill ju hinna med lite guitarrhero också..
undra om jag hinner.. haha..
nej, nu blir det något annat..

ha en bra dag!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback