någon för mig?

seriöst..
jag har ingen som helst arbetsglädje kvar i kroppen..
jag vill bara ligga hemma och sova..
påväg att bli sjuk eller är det vädret som spökar?
inget av det vet jag..
men jag längtar till helgen..
då är det både student och Fest i Flen...
etype glider hit så man måste väl gå ner och kolla i alla fall..
helgen efter är det midsommar och det är inte heller riktigt fel..
däremot mycket bra..
sedan är det tre hela veckor med jobb och sedan är det en veckas semester och så blir det jobb resten av sommaren sedan.. får väl hoppas på en sista minuten med emelie sedan i september..
mycket härligt..


något som också är härligt är att vi från och med idag åker a4...
något vi inte gjort på många år, men eftersom att det är bilbyte i år blev det en ny a4 som kom inglidandes och hämtade mig idag.. måste dock gå och hämta cykeln, men det kanske jag kan gå med på..

nej, nu har jag fan inget vettigt att skriva..

en betapet så får vi se vad som händer sedan!

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback