nej, för det finns inga tåg..

så är helgen slut nu igen...
men det har vart en härlig helg..
den har spenderats i västervik tillsammans med emelie, pappa, anders och små kusinerna..
mycket härligt vill jag lova, har dock bränt mig, tror jag på axlarna, men ska man vara fin får man lida pin har jag lärt mig..

imorn är det jobb igen och det är väl sådär måste jag säga..
har lust att säga upp mig och ta semester resten av sommaren..

nej, det får jag inte göra...
ska snart gå och lägga mig i sängen,
lukta mig till sömns, det luktar nämligen karl där..
mycket härligt...
dock var karln försvunnen innan jag kom hem..

nej, nu måste jag sluta skriva om helt ovettiga saker..

ses och hörs..

förövrigt blir jag inte klok på blogg.se

Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tjo! Jo jag tror jag är nöjd i alla fall, hehe. Ne men när det blir så djupa frågor blir det ju rätt flummigt. Men hon skulle ju klippa och klistra lite så vi får hoppas resultatet blir bra, hon trodde imorn eller onsdag men skulle höra av sig om exakta tider. Så det är spännande! Allt bra annars?



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback