When a man loves a woman..

Har setat och läst igenom evelinas blogg och alla kommentarer hon fått efter artikeln i måndags..
Varför säger folk emot när hon säger att det är så?
När hon fått diagnosen alkoholist, varför kommer någon som tror att han vet och säger att det inte är alkoholism..
Jag blir nästan skit förbannad..
Irriterad blir jag i alla fall...
Seriöst...
Jag kan nästan hela historien, tror jag.. hehe..
Men Evelina är just nu den bästa östgöten i ett par skor!


Annars är det lugnt..
Sommaren är nu officiellt igångsparkad i och med att Allsången drog igång igår..
Jobbet flyter på, lite roligare nu när Frankie är där..
Någon att prata lite vettigt med..
Har dock egentligen ingen lust att jobba,
vill sätta mig på det där planet nu och chilla..
Vill träffa New York och framförallt Madeleine, Kate och Mark..
Usch, jag skulle kunna åka idag..
tror jag gör det faktiskt..

Nej, nu blir det en betapet.


Ses!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag hatar kommentarerna, jag hatar att dom inte förstår och jag hatar att dom har åsikter när dom faktiskt inget vet. Va fan, dom kan ju läsa igenom hela jävla bloggen så kanske dom förstår. Fast jag hatar också aftonbladets rubrik på framsidan. Den lät lite hård, hehe. Hur känns det med USA då? Spännande ju!

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback