ace of base

pengarna rullar in som de ska, det går bra nu!

fan vad jag älskar löneförhöjningen..
lönen för februari äger och jag har dock jobbat mer än förut, tror jag i alla fall...
om man bara kunde bli av med den där skatten skulle jag vara miljonär snart.. haha
nej, jag lovar att jag inte ska fiffla med skatten, jag lovar på heder och samvete.. men jag har en god lust till det.. haha..

Jobb idag, halv tolv vilket betyder att jag måste äta innan jag går dit.. antar jag i alla fall..
men det är kanske inte helt säkert.. jag gör nog det ändå..

kom på att jag kanske borde lägg upp lite filmtips på sidan, det var läääänge sedan.. typ våren 2007 eller något.. haha.. det var länge sedan...
gabban ringde idag också.. jobb ett par dagar till framöver.. det känns bra det..
fan, snart är det sommar känner jag på mig..
solen lyser idag, kanske inte så länge till, men huvudsaken är att den lyser i alla fall..

fan, har inget vettigt att skriva..
joo, det var ju våffeldagen igår.
detta innebar våfflor hos emelie..
gott var det men ingen bild blev det...
synd, då kan ni inte dregla över något...


nej, usch..
nu blir det till att styra upp lite...
ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Tjo! När kommer du neråt egentligen? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback