everyday of our life..

Sen gårdagskväll av flera anledningar..
besvikelse och jaa, vad ska man kalla det?
blir ledsen när jag tänker på dig..
vill inte att det ska vara såhär...

mat hos farfar blev det också och full rulle med de stört sköna barnen som var där också.
synd att man inte träffar de lite oftare, blir ju bara vid påsk, jul och möjligen någon gång där emellan om man har tur vill säga..
maten var god och sällskapet trevligt..

känns sjukt att det är måndag och ledigt idag..
jobbar i och för sig inte annars heller, men det känns inte riktigt som om det ska vara så..
måste ta tag i kortet den här veckan och ansökningen också för den delen..
så det är det där brevet som ska fyllas i och sedan fixa lite bilder och flasha till det lite sådär..

jag vill ha min lön nu!
den behövs verkligen och jag måste ta itu med ett och annat gällade konton..
får man kolla upp någons konto bara så där? alltså kolla om namnet stämmer med kontonummret?
bra fråga..

nu blir det fan en betapet.. har i alla fall inget vettigt att skriva..


ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback