i used to jump my horse and ride..

jobbade igår..
bara förmiddagen, ringde gabban och sa att jag inte kunde på eftermiddagen..
skönt att vara ledig.. jaa, jag lög för gabban... de pengarna hade ändå gått till skatten, så det spelar liksom inte någon större roll..
men på tal om jobb... vi var bara vikarier igår och jag undrar verkligen om det är jag som är världens häxa eller om det är de andra som daddar?
seriöst, jag blir förbannad bara jag tänker på det för att det är så jävla töntigt..
är man ute ska man väl vara ute och inte gå in?
i så fall kommer det bli synd om mina barn om det nu är mig det är fel på, men emelie och jag kom överens om att det inte var det.. så jag vet inte...
men ändå.. det vart kholm, biltvätt, Kolasås och glass och lets dance med emelie igår också..
länge sedan vi träffades sådär egentligen tycker jag..

sent blev det igår också..
men det struntade jag i och var uppe relativt tidigt och in i bilen och iväg till vingåker och factory outlet och införskaffade mig en skinnjacka som jag har gluttat på ett bra tag och med den här lönen tycker jag att jag kan skämma bort mig själv med det..
blev ett par rea-skor också för hela 49 kr..
så nu blir det till att spara pengarna och inte handla lika mycket under min mysiga dag i stockholm som jag ska ha på onsdag..

har nyss fått i mig mat och har väl egentligen inte något sådär som jag har tänkt att göra..
möjligen kolla vad körslaget skulle vara för program..
får inte glömma att ställa om klockan heller..
så imorn blir det en timme mindre att sova..
hur ska detta gå?


nehepp...
nu blir det annat!

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback