jesus dog för vår skull, kom ihåg det!

Så har påsken kommit och jesus den stackaren fick åter igen sitta på korset för våran skull..
shysst kille det där tycker jag..

Torsdagen innebar skärtorsdag, detta innebar att det skulle bli partaj.
och partaj blev det.. en förfest som var sådär..
inte riktigt mitt folk, men det blev trevligt ändå..
sedan bar det iväg till amazon som sög ganska hårt..
egentligen för mycket folk, men det är ändå kul att flensborna tar sig i arslet och går ut, men det gick knappt att röra sig, så nja.. bättre med lite mindre..
fyllan var sådär, inte alls pålitllig och det blev en sån där kväll när alkoholen stannar i magen, typ...
det brukar bli så när jag taggar till och så blir det inte vad jag förväntat mig. så jag kanske ska sluta med det..
sällskap fick jag på hemvägen och sedan vart det ett telefonsamtal på slutet...
en varm dusch och prata med min bror.. det var väl egentligen vad jag gjorde..

fredag, långfredagen, igår..
hände inte allt för mycket.. satt och kollade nästan klart på spiderman 3 på onoff när pappa skulle bestämma vilken tv han skulle ha.. Jag säger då det.. trött som ett as var jag och däckade när vi kom hem..
denna förkylning är inte av denna värld.. så jag hoppas att jag blir av med den så fort som möjligt..
hände inte så mycket igår.. emelie kom förbi en sväng men det var väl det enda..

lördag, påskafton, idag..
mat hos mormor... skönt att slippa göra den själv..
jag är ju inte så mycket för sån där påskmat så att.. jaa..
det är skönt att slippa laga sån mat själv.. vi åker till andra och äter det..
imorn blir det mat hos farfar istället.. men som tur är, vi slipper påskmaten, ett bra initiativ av honom tycker jag..
nehej, nu måste jag ta tag i dagen och göra något vettigt av den..
slå ett par gubbar i boxning ochsedan kanske det skulle vara bra att städa lite..
påsken till ära...

arg blir jag dessutom på att folk ljuger, eller vad det är de gör!

ses i alla fall!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback