never asking me why?

Igår gick tiden fortare än jag trodde..
jobbade förmiddagen och sedan var det skolan som gällde för att det finns för många hjälplösa människor där nu för tiden, vad hände när jag gick ut med mössan på huvudet? Någonting försvann uppenbarligen...

Fick inte heller något besök, hade jag väl inte räknat med, men man kan ju alltid hoppas..
Kanske kommer idag, men det tror jag inte heller på..

Kvällen blir det schlager för hela slanten, kanske någon konsert, men det är jag inte så himlans taggad på..
bror min ska spendera kvällen på en 80-tals fest och jag måste erkänna att lite avis är jag faktiskt..
är riktigt sugen på att parta till det, men det får väl bli på torsdag..
Ska försöka få med mig bror med flickvän och vänner..


Fick en kommentar på att ha mer bilder, men du Robban Bobban Gummibåt...
Måste nog göra dig besviken, jag är inte så bra på det där med bilder. haha..
ska dock tänka på saken..
kanske kommer någon på måndag när jag klippt med och grejat..
kanske blir slingor också.. det visar sig..


Nu blir det något annat!
Återkommer förmodligen ikväll och gnäller över vem som vunnit schlagern..

Ses sen då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback