one song about love..

Vilken dag detta har vart..
började dagen med att inte direkt hoppa upp ur sängen vid kvart i sex, för att ta bussen till malmköping och arbeta ihop lite kosing..
Efter hemkomst vid tolvtiden så vart det en dusch, en sväng på stan för att sedan knalla iväg till emelie och vara soff-vaktare.. Under tiden roade jag mig med att kolla Dawson och ibland drömmer man om att vara med där ibland dem och bara ha ett lyckligt liv.. idag var det i alla fall lyckligt.. haha..

soffan kom och en hall-lampa krossades och jag hade underbart roligt faktiskt..
dessa två killar som kom med soffan var störtsköna och erbjöd sig nästan en storstädning..
tror dock inte emelie hade tackat nej till det..
Emelie kom hem och vi tog bort det som skulle bort och nu är det väl i princip klart där..

Sedan kom Josefin och Steven för att göra plankisar där och jag tog kosan hem..
känner att det var rätt, för den där trevliga nathalie är inte alls med oss idag..
eller ikväll i alla fall..

just ikväll undrar jag vad jag håller på med egentligen..
jag menar... har köpt ett ps2, men är nu sugen på ett till, ett sånt jag verkligen vill ha...
säljer jag det andra kan jag tjäna på denna affären och alla blir nöjda och glada..
så inga problem där inte..

tanke-nathalie är med mig just nu..
kanske kommer det sig av att jag och emelie insåg att sex inte funits på världskartan år 2008..
vet inte om jag är så himla dyster över det.. men vadå.. lite kunde man väl ha fått.. haha

nehepp..
kanske en betapet skulle sitta fint nu?

inte så mycket deppa nu..
finns dock lite att undra över..
men det är väl bara att sluta fundera på för svar kommer jag aldrig få frivilligt på den frågan och våga påpeka saken har jag faktiskt mycket emot..

nej.. nu kilar jag..
tillräckligt mycket att läsa nu tycker jag!

Ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback