sudda bort din sura min..

seriöst, jag vet inte vad det är med mitt humör idag?
det går ta mig fan upp och ner hela tiden..
kanske den dåliga morgonen när jag insåg vilka nötter till karlar jag bor med..
de vet inte hur en kvinna vill ha sin tvätt..
kanske är det för att jag gör det själv annars..
eller så är det för att jag verkligen bestämt hur jag ska göra..

Bättre blev det inte efter mitt besök hos frisören där jag nog ville ha haft mer etapper..
men de lyckas ju alltid göra det skitsnyggt.. fan då! ska nog gå en snabbutbildning..
Sedan till detjag skulle styra upp gick inte heller som jag tänkt mig..
skulle återkomma 10 april.. hallå, det är väl nu jag behöver ha hjälp här..
sedan till skolan...
där blev det inte heller något vettigt gjort egentligen..
blir trött på alla som ska tycka och tänka..
det är väl fan bara att göra... eller?


Borde egentligen redan ha gått och lagt mig..
hamnade dock hos emelie och kollade på krokodiler och somnade..
blev nyss upplockad av hennes mamma som tyckte att jag borde skaffa körkort..
tror jag går nästa gång..

Fan, vad hände med vädret?
det har inte gjort den här dagen mycket bättre det heller..
vart tog våren vägen?
all sol och alla fina blommor bara har försvunnit..
jag behöver sol för att fungera..


Fick nyss ett samtal från en släkt-medlem som frågade hur allt gick..
jag BORDE verkligen TA TAG i MITT LIV och göra något VETTIGT av det.

Jag vet att jag är gnällig idag!
Men alla borde få ha sådana dagar och dessutom så ska jag sluta skriva nu..


SES!


Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback