tears on your pillow..

så var helgen och söndagen snart slut och det är dags att se fram emot en ny vecka..
helgen har vart trevlig..
och mindre trevlig..
men jag är nöjd i alla fall..


imorn är jag ledig och tänker vara ledig även om gabban ringer och säger att jag ska jobba..
kanske borde ringa och säga till att jag inte kan jobba den 10.. ifall de tycker att jag borde det..
ska styra upp ett och annat imorn i alla fall...

en ps har jag inte heller blivit någon ägare av..
om det gör något vet jag inte.. för det är ju ändå så att det är bäst att spara pengarna..

måste på tal om pengar skriva upp ett och annat i kalendern..
den 20 är det ama och påsk-party..
detta brukar bli ganska vilda fester vad jag vet...
tror dock aldrig jag har vart på någon..
när jag inte var 18 kunde alla mina vänner gå..
men jag vet inte varför jag inte gick förra året?
nej.. det vet jag inte faktiskt..


nu känner jag att det är dags för sängen..
om inte för att läsa klart min bok..
se om hon hamnar i fängelse och om det ens blir en rättegång..
spännande..

så vi ses!

Nathalie ♥

Tänker på dig, hoppas du vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback