usch vad jag mår illa!

Jag vill verkligen inte jobba idag..
hatar dessa eftermiddagstider man får..
man kan inte göra något vettigt..
dessutom måste man äta runt tolv för att överleva dagen, detta gör att jag måste gå upp tidigt för att klara av att äta mat sådär tidigt på dagen..
hata var ordet!


Något vettigt har jag i och för sig klarat av..
ringde och beställde klipptid till morgondagen..
skönt skönt..
plattade nämligen håret igår och jag anser själv att jag ser helt fuckad ut..
men detta ska vi väl då ändra på med en liten klippning med etapper..
tänkte också att jag då skulle ta och hälsa på i skolan och sedan göra lite ärenden..
en bra dag hoppas vi på imorn alltså..

just nu råkade jag titta ut genom fönstet igen och man blir inte så jävla taggad på att knalla iväg i regnet heller..
blir det gummistövlar, eller blir det blöta dojjor?
bra fråga där..
hoppas att mitt paket kommer idag..
annars får jag dampryck och åker till sundsvall imorn istället..
så är det..


vad händer nu då?

sitter och lyssnar på musik, kanske borde ta tag i mig själv och städa mitt rum en stund..
innan jag ska laga mat och gå härifrån..
ska dock ta tag i telefonen en stund innan jag gör det andra..
måste styra upp lite middag.. kanske hos emelie?
ska kolla vad hon ville låna för filmer också..

men men..
en betapet först och främst!

Ses mot kvällningen eller imorn..


Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback