Bonita..

seriöst, vilken sämst program idé..
Det där sanningsprogrammet på kanal 5..
så töntiga frågor har jag aldrig vart med om..
det är ju bara att svara direkt..
men de sitter och velar hit och dit om hur svaret ska bli..
nej, jag skulle inte tacka nej till att vara med i programmet..
lätt att jag skulle ta hem storkovan. haha..


jobbat idag..
vart si och så med den saken..
hade lust och gå hem efter en liten dispyt som slutade med ett bett i armen och rivmärken på halsen för min del.. en del tårar och hyperventilation också..
dagis-jobb är ett hårt jobb..

idag har jag faktiskt inte gjort så mycket..
satt och pysslade med bloggen igår..
nöjd faktiskt..
har dock inte lagt upp det än... ska styra upp lite till...
måste finpyssla lite.. men det ska bli sommarifnt tänkte jag..

idag är jag mycket gladare..
vet inte varför, kanske för att jag inte tänker lika mycket som jag har gjort förut..
hur som helst är det mycket konversatoner här nu..
så vi hörs imorn..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback