come back and save me!

måste skriva ett par rader innan jag somnar..
måste verkligen..

det känns som om jag vore 14 igen...
har samma tveksamma känslor i kroppen..
samma ensamhet och tillbakadragande som då..
kanske är det mitt fel, kanske någon annans vad vet jag?
blev lite smått besviken idag..
vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig på rätt sätt..
men en ignorans som inte alls har funnits där förut..
som sagt, kanske mitt fel..
för att jag tröttnat på att vara någon brud med förkläde och hätta..
hur som helst så saknar jag ändå något som fanns där..
för inte alls länge sedan..
fan!


åter till mina fjorton år..
mycket jag "ångrar" att jag gjorde..
fast ångrar är inte rätt ord..
jag står för allt jag gjorde då..
trots detta känns det som om det är en relativt suddig period i mitt liv..
så jag vet egentligen inte vad jag känner just nu..
en promenad med frisk luft en dunk vin och en sten vid en sjö skulle sitta fint..
dock inte till morgondagen och antingen komma fortfarande full eller ringa och sjukanmäla sig för att man fortfarande är berusad...
nej, det är inte riktigt min melodi, men det skulle vara himla trevligt just nu..
rensa huvudet från minnena som åter har dykt upp och nej..
vill mest glömma allt som hände då..
men det blir inte lika lätt som jag hade trott....

Nu hoppas jag att min körkort snart är klart så att jag kan sätta mig på planet för att om ett år komma tillbaka mer saknad än någonsin och verkligen känna mig älskad..
ska se hur det blir med den saken, men jag hoppas i alla fall på att några hör av sig..
nej..
nu har jag tänkt för mycket för ikväll..
finns dock mycket mer att ge, men nu är det fan dags för sängen..
misstänker att jag kommer bli väckt om någon halvtimme eller något..


ses då!

Nathalie ♥

på något sätt är han fast emellan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback