i love you, i need you, babe!

en timme sedan jag slutade jobba och jag är nöjdare än någonsin..
fan.. idag har det inte ens vart minsta kul att jobba..
eller jaa.. de sista två timmarna har vart okej..
men otrevligare ställe har jag aldrig vart på..
nej, den attityden måste ändras..

hur som helst..
jag tröstäter en 100g chokladkaka och kommer förmdligen känna mig relativt nöjd när jag är klar med det..
vad hände med 1990-talets musik?
den är ju klockren och varför gör man inte sånt nu?
nu är det bara junk som spelas på radion..

jag vill utomlands..
ska bli så skönt om vi kommer iväg där sedan..
jag håller tummarna och hoppas..
det sket sig liksom med det mesta eftersom att det aldrig blev kreta..
så vi får ta igen det vi missat med någon härlig tripp..

nu ska jag kila..
ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback