jag vill vara i första rummet..

där ser man..
en himla massa jobb, feelings och "tjafs"..

måste nog börja vid att det sket sig för en månad sedan..
vet verkligen inte vad det var som hände..
men alla dessa förväntningar gjorde att man tappade lusten helt..
detta i sin tur resulterade i att det den senaste månaden har vart helt jävla skitdåligt..
typ.. inte så jag har gått under..
men visst fan har det känts tungt till och från...
saknar tider jag inte inte tog till vara på..

men hur som helst..
mycket jobb nu och lön idag..
blev positivt överraskad..
det mesta har gått åt till att spara..
så ska det gå lite till mitt hm-paket som dimper ner om två veckor..
härligt härligt..
imorn är det jobb igen och det ger väl utdelning i slutänden hoppas jag..
på tal om det måste jag ringa gabban.. fan..

aja..

back to feelings and crap..
egentigen blir jag bara arg när jag tänker på det..
men det är väl egentligen ingenting att bråka om..
men jaa.. jag blir bara så smått irriterad..
tror dock att det märks när jag är på sämre humör..
skit samma säger jag..
jag håller tummarna för att det blir som det ska vara..

tänkte på en sak..
hur ska man kunna lita helt på någon som fått chanser men inte riktigt klarat av allt det där..
jag vill, men jag vågar inte riktigt..
bättre blir det inte när jag inte ens verkar finnas i samma rum när andra människor är inblandade..
aja.. kanske lika bra att skita i det med..

usch, jag måste verkligen ta tag i mig själv..
måste, måste, måste verkligen..

student på lördag..
vet inte vad jag tycker om det..
samtidigt som jag är lite ledsen att jag missar spex och sång i kreativa så känns det jävligt skönt att bara dissa.. men samtidigt kommer en massa känslor med det..


nu har jag skrivit för länge och vet knappt vad jag skriver längre..
så vi säger hej då nu..

ses då!

Nathalie ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback