out of the light..

igår va det dagisjobb och nu är jag så fruktansvärt trött på skiten..
det var roligt, jag gillade det..
men efter att jag igår fick ett rivmärke i tinningen och fick höra så fula ord från en treåring som jag inte ens själv 19 åring säger så känns det fan inte roligt längre..
inte för att jag direkt bryr mig jättemycket, men för det första ska man inte behöva ha "slagsmål" med barnen man jobbar med, för det andra ska man inte höra att du är ful och andra saker när man jobbar..
det är för mycket.. så vi får se hur mycket sådant det blir efter sommaren.

resten av veckan har vart färghandeln..
helt okej faktiskt.. bättre än jag trodde..
det är ju långt ifrån kul och det jag verkligen skulle vilja göra..
men jag får fan ta och stå ut i sommar, det är pengar och pengarna är det enda som räknas just nu..
jobb imorn med för den delen..

mycket jobbsnack...
men så blir det..
fick dock se mitt ögongodis och känna rinningarna, haha.. nej..
men jag blev nöjd när jag såg dem, både idag och igår..
det misslyckade med det hela är att den ena har ring på fingret och den andra har barn..
det är kört för mig i den divisionen.. haaha..

hur som helst...
igår kom emelie och hämtade mig för att åka hem och baka hos henne och sedan glida till Petra för att kolla schlagern.. måste säga att det inte är så mycket att heja för..
men freak som jag är så finns det väl ändå hopp om att sommarens musik kommer att bli bra..
vi får hålla tummarna..

ikväll blir det lugnt, känner dock för att dra i mig ett helrör och glömma bort ett och annat just nu.. men det kanske inte är så lyckat.. jobbar ju för det första imorn och för det andra så vet jag inte om min omgivning skulle gilla det.. det jag egentligen behöver är ett ligg.. någon som ställer upp? haha..
seriöst så är det verkligen på tiden..

vet inte varför, men dessa feelings som kommer känns verkligen inte bra..
från början var jag nog ett andrahandsval som blev permanent eftersom att nummer ett försvann där ett tag.. nu är nummer ett starkt påväg tillbaka och jag känner att andrahandsvalet inte är långt borta...
det fick jag bekräftat igår.. hur som helst så känns det jättebra just då, när det väl är..
men som idag då känns det som om jag sitter på månen medans alla andra har fest på jorden..
inte helt rätt helt enkelt..
usch, skulle kunna skriva värsta uppsatsen om det här...
vill egentligen inte säga ett skit om det, men jag måste, för att annars kommer jag gå sönder inuti..

slut på tråkigheterna..
nu har jag gjort ett uppehåll för att jag var och handlade med pappa, så en smörgås och lite saft så är kvällen snart fulländad.. en flaska vin ska in på kylning också..

ses en annan dag när mina feelings inte är som de ska..

adjö!

Nathalie ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback