when i go home

Ibland blir jag störd..
igår var en sådan kväll..
musikal för hela slanten och jag som är svag för musikaler kunde inte hålla tårarna tillbaka..
Mårten ska ha en stor eloge för sitt agerande..
klockrent skulle jag vilja säga..
alla var duktiga, vissa var dock inte så proffsiga som situationen kräver..
men hur som helst så är det värt att se...
Flens musik-estet-elever spelar Rent om ingen redan har hajjat det..
Seriöst vaknadejag inatt och det jag tänkte på var Angel..
helt stört!


Hur som helst..
idag har jag vart i Norrköping med bror min..
Härligt, det är nästan som förr i tiden nu och det är skönt att han är hemma lite längre än vanligt..
han åker ju dock på söndag..
så.. jaa.. lite kvalitetstid skadar inte..
köpte en klänning...
varför vet jag inte.. den tilltalade mig på något sätt..
den var i siden... och typ i balmodell, eller middag eller något..
jag funderar på att sy om den..
dock lite synd för att den var välgjord..
men jag vet inte riktigt hur jag ska göra riktigt..
pappa kommer dock få dåndimpen när han ser den tror jag.. haha..

Huset för oss själva till söndag och jag tycker att vi klarar oss relativt bra..
tiden går inte så fort som jag hade trott att den skulle göra...
men vi hankar oss fram.. dock kallt som fan inne, men det är bara att ta på sig lite extra kläder..

just nu har jag inte så mycket att göra..
emelie tänkte väl glida förbli sedan och så får vi väl se hur det blir..
mitt skallebank är inte borta...
antar att jag vet var problemet ligger..
men jaa...

hur som helst..
funderar på om jag ska hänga på denna trend att designa om sin blogg..
jag trivs dock med den jag har idag..
enkel och snygg.. men jag vet inte.. en ny header skulle kanske inte vara helt fel.. eller?
ska nog se till att styra upp något..

så...

vi ses!

Nathalie ♥

P.S Operation göra-rent-perkulator har gått kalas.. D.S

Kommentarer
Postat av: Marie

Ville bara meddela att det ringde en tjej från AuPair-stället och frågade på referensen jag skrev till dej.
Hoppas du hamnar på ett bra ställe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback