alfhild har namnsdag den 3/9

ännu en måndag, men nu är det bara en jobb måndag och en ledig måndag kvar..
sedan sitter jag där..
i new york... shit!

Idag kom jag på något på jobbet...
dels att jag inte alls gillar det, men det visste nog de flesta redan..
men också... fan va bra jag måste ha det och sitta och titta på ögongodis som glider in varje dag vid ungefär samma tid varje dag.. Helt fantastiskt vad man kan dreggla, fantisera och diverse prylar.. haha..


nej.. jobba suger..
längtar dock till att få jobba med Maddie..
mycket trevligare..

nehepp..
ingen nytt och intressant idag inte..
imorn ska jag till tandis..
får vi se hur mycket det kostar nu när jag är s.k. vuxen...
jaja.. håller tummarna..

nehepp.
en beta? japp

tja då!

Nathalie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback