do I see you in heaven?

Tänk vad jag har arbetat de sista dagarna..
Igår var det dock världskrig mellan två stycken, men det har ändå vart bra...
har pysslat, massor..
Målat, tapetserat och vart allmänt kreativ..
så pass att Frankie tyckte att han skulle låsa in mig i ett skyltfönster så jag fick ringa och säga att de skulle öppna åt mig.. Lite tomt med bara mig och Krille ikväll..
Men vi slog ihjäl tiden ganska bra tycker jag..

En endaste vecka till att jobba..
Sedan ska jag chilla en vecka, hälsa på lite här och där och styra upp ett och annat..

Något jag idag insett att jag inte kommer sakna är alla dessa små skäggstrån i mitt eget handfat..
förstår inte varför klarlar skitar ner så himla mycket..
s

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lärare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback