i want a little piece of you..

Sådär ja..
så har jag blivit hela 20 år igen..
kalas för släkten i helgen, eftersom att hälften av dem alltid envisas med att vara borta när det gäller på riktigt..
mycket kul och nöjd blev jag...

Plockade fram mina väskor igår och fick verkligen känslan av att nu är det på riktigt..
och när det var dags att sova kom tankarna verkligen fram att vad är det jag håller på med?
Nej, det ska bli riktigt riktigt kul...
Om jag kommer iväg.. haha.. joo. det gör jag...
Men det är ganska tjatigt just nu..
alla ska på och fråga och grejer..
fy säger jag bara.. haha..

nej... nu är det sängen som gäller..
magen är mätt och huvudet är trött..

ses då!

Nathalie ♥

Kommentarer
Postat av: Ewe

Mest inriktat på svenska, men är sugen på samhällskunskap och historia med. För högstadie/första året på gymnasiet.

Puss

Postat av: Ewe

3 år, men måste plugga på komvux i vår då jag var dum nog at tinte läsa engelska B på gymnasiet, hehe. När är det du åker?

Puss & Kram

2008-09-09 @ 22:34:38
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ne usch, jobbigt är det hehe.

Nae, 3 år känns lugnt så det blir universitetet here I come! =)

Pok

2008-09-10 @ 22:53:14
URL: http://evelinaaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback