Torsdag

kollade just min mail och kom på hur arg jag blev häromdagen..
Mailade för att kolla när min foto-cd kommer ifrån au pair skolan..
och till svar fick jag; tyvärr har vi haft problem med våran server och har förlorat bilder från hela september och början av oktober. Sorry!
Helvetes j*vla s****a! Jag tog inte så mycket kort där eftersom att de knäppte kort hela tiden.
FAN, en backup vet de vad det är för något? Uppenbarligen inte och jag förstår inte varför det inte bara är att slänga in de i datorn på fredagen när vi åkte och bränna en kopia? Smartarslen!
Arg var jag och jag blev arg nu när jag tänkte på det igen..
Pengarna skulle vi få tillbaka men de kan de behålla, jag vill ha min skiva!!!!!!!

Den där stolen är riktigt farlig.
Somnade idag igen.. men det gör inget.. inte idag. haha..

Snart är det helg igen och då är det dags att baka lussebullar med Fridan!
Mums!

nej, nu har jag inget mer att säga igen..

Vi ses!
Adjö!

Greys ikväll... Yeej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Men måttligt irriterande då :O grr!

2008-12-12 @ 02:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0